Авторские права:

Уважаемые читатели! Все материалы данного блога являются частной собственностью.
Любое использование информации блога (текстов, фотографий. видео, мастер-классов и другой информации) в интернет-ресурсах или печати возможно только с личного разрешения автора - Катерины Алёшиной (Pioniya) и обязательного указания авторства и ссылки на этот блог.
Надеюсь на ваше уважение и понимание. Спасибо!

пятница, 20 февраля 2015 г.

Хочу у ДК Аґрафки!

Привіт :)
Нарешті пишу пост ріднесенькою мовою)))))


Звичайно, я хочу! Дуже)))
Трошки про себе. Народилася і живу у Полтаві. Увесь мій рід творчий, я не виняток. Завдяки батькам спробувала себе змалечку у різних видах творчості, а малювання просто невід'ємна частина мене, інколи здається, що і народилася з олівцем й альбомом. Тож з папаром я на "ти". Завжди робила подарунки, листівки, упаковку подарунків власноруч. Просто не знала, що моя паперова творчість має назву "скрапбукінг".
Тепер поринаю у розмаїття стилів, тенденцій та тонкощів справи. Радію кожен день, що тепер і у нас можна працювати зі спеціальними материалами та інструментами.
А також безмежно щаслива, що коханий підтримує мої творчі витрибеньки ))))
Чому до Аґрафки?
По-перше, це своє, ріднесеньке)))
По-друге, хочу працювати у творчій команді, розвиватися і вдосконалюватися, надихатися і надихати! Творчий резонанс страшна штука)
І по-третє, у магазині є усе, що треба. І можливо Біг Шот стане до мене ближче)
Відповідальність і цілеспрямованість йдуть у комплекті.

А це мої улюблені роботи:






Тримаю кулачки!
Усім миру і любові!
Pioniya :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий